2014年3月8日 星期六

火車"動"物館

終於終於我哋又去了量量最愛的火車"動"物館

因為有迪士尼年票

一放假就想去玩

所以很久沒到到火車博物館

不過對上一次去迪士尼

量量居然連小小世界都話驚,吾想再玩

於是火車動物館就可以入到 to do list喇!


其實只係哥哥放假

不過咁難得,量量逃學都要去玩下啦!
(吾好話我呀!電都學到嘢架) 


我都吾知點解佢哋咁鍾意

每次麵吾捨得走

明明15分鐘行得完嘅博物館

兩兄弟可以玩一個鐘都吾願走

其實都係喺火車上跑下坐下

行下路軌,睇下模型

玩完一次又玩一次,總之吾願走



好彩除了玩,兩兄弟還有一個最愛
就係食

話去食嘢即刻跟住走

事後我再問量量下次去廼士尼定再去火車博物館

量量都係揀火車動物館

同埋量話火車動物館內真係有動物

就係豬喇!

但係我真係見吾到囉!

下次去一定要佢指俾我睇先得!


4 則留言:

  1. 以為你唔再寫blog添﹗好高興再見面呀﹗
    火車博物館幾年無去了﹗可以重遊。
    另,間餐廳好靚咁喎,邊間?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我係好想繼續寫,不過好懶,希望我條懶根吾好跟住我啦!
      餐廳係小白鷺,吾知你有無聽過,係中大入大埔方向,嗰道仲有羊同水上單車玩架,你上OPENRICE會找到!

      刪除
    2. 小白鷺,之前去過。謝﹗
      加油﹗

      刪除
  2. 你好呀!
    我係公關公司的PR,留意到你平時有寫開d 親子活動,我地想請問你會唔會有興趣參加我地日後既親子活動家!如有興趣,請隨時與我聯絡:28600916。謝謝你!

    回覆刪除